Új jelszó kérése
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Fizetési megoldás
Facebook
Hírlevél

Vélemények Restorer termékekről

Vásárlói vélemények a RESTORE motorfelújító adalékkal kapcsolatban

Tisztelt ügyfelünk! Az alábbiakban elolvashatja termékeinkről a felhasználók és a szaksajtó képviselőinek hiteles véleményét.(Hozzátesszük, hogy minden cikk és minden személyi vélemény valós, nem fiktív, mint megannyi hirdetésben!) Kérjük, írja meg névvel és címmel Ön is tapasztalatait, autós társai segítségére és tájékoztatására! Minden új hozzászóló „felülre” kerül, tehát a véleményeket érkezési sorrendben előre tesszük.

 

Dohán Sebestyén

2016, októberben, egy kis szivárgás következtében hengerfejes lett az autóm (Oplel Astra). A szervizben tudtam meg szétszedés után, hogy a negyedik hengernél égett át a tömítés. A motort felújították. Sajnos azonban pár nappal később csörgő hangra lettem figyelmes. Korábban más autónál már hallottam ilyet, éppen ezért tudtam, hogy hidrotőke okozza ezt.

 

Visszavittem az autót, ahol a felújítást végezték. Ők nem akartak felelősséget vállalni. Később elismerték, hogy valószínűleg az az oka, hogy felújítás után tisztították  a motort. Ezért a rajta lévő lerakódások eltávolítódtak. Természetesen kopás is van és ez a kettő okozza a problémát. A szerviben ajánlották a XADO nevű terméket, ami talán segít megszüntetni a problémát, hozzátették, hogy van olyan autó, ahol segített a termék és van olyan, amelyiknek nem. Végül megadták még egy másik szerelő elérhetőségét.

 

Személyesen kerestem meg a szerelőt, a RESTORE terméket ajánlotta. Otthon mindkét terméknek utána néztem. Végül a RESTORE-t választottam, mert úgy tűnt, hogy ez a biztosabb megoldás, nem mellesleg több előnye van.

 

Megrendeltem. A web áruházban többféle termék van, ráadásul csomagban kedvezőbb áron. Így hát ezt rendeltem meg. Ezt kiegészítettem autósamponnal, amit azért választottam, mert megbízhatónak tűnt a gyártó, és a termék bio. 

 

Megrendelés után, mikor megkaptam a visszajelzést személyesen vettem át a boltban. Hazafelé bementem a szerelőhöz, ahol leszívtak az olajból, nehogy túl sok legyen az adalék miatt az olajmennyiség. A megrendelt csomagban volt egy motorolaj adalék. A leírás szerint ezt öntöttem bele először. A termék leírást követve, elindultam egy 20-30 km-es útra. Már indulás után érzékelhető volt a változás, halkabb volt. Ennek nagyon örültem. Mi lesz, ha betöltöm a RESTORE adalékot? Biztos csak jobb lehet.

 

Így is volt, jól gondoltam! Beöntés után alig volt hallható a csörgő hang, inkább ciripelés szerű volt. Kb. 80 km-t tettem meg vele, közben többször megszűnt a ciripelő hang, ami időnként "visszatért."

 

Az Ünnepek alatt nem sokat használtam az autót, de minden egyes indulásnál és útnál egyre jobb lett a motor. A hang, azóta teljesen megszűnt, aminek nagyon örülök, hiszen, a szerviz (hidrotőkék cseréje + munkadíj) több mint 80.000 Ft lett volna. Ezzel szemben körülbelül, mint 10.000 Ft volt (olajadalék + motorfelújító adalék) a RESTORE-nek köszönhetően.

 

Azóta lelkesen ajánlom a terméket mindenkinek, még annak az autószerelőnek is, aki nem ismerte.

 

Karácsony előtt az időjárás kissé kedvezőbb volt, ezért az autósampont is kipróbáltam. Nagyon kellemes meglepetés ért tisztítás közben. Korábban csak vegyi anyagokat használtam, amelyekkel mindig kétszer kellett átmosni az autót, ahhoz, hogy megfelelő eredményt érjek el. A RESTORE autósamponnal egyszer kellett csak átmosnom, annak ellenére, hogy elég koszos volt az autó.

 

Az autósampont a háztakarításnál is kipróbáltam. Itt is nagyon hatékony!

 

Bárki, aki termék(ek) vásárlása mellett dönt, nagyon jódöntést hoz. Kiváló befektetés!

 

Vavreczky József, Nagyölved (Velké Ludince), Szlovákia:

Azt hiszem, hogy nem tévedek. A RESTORER motorfelújítót én alkalmaztam elsőként Közép Európai térségünkben. Úgy történt, hogy bátyám, aki 1993-ban már megint kint volt az USA-ban – mellesleg 15 éve ő képviseli a gyártó céget tájainkon – küldött nekem egy henger alakú, krómos dobozt, hogy a tartalmát, olajcsere után töltsem be egy kopottas motorba. A helyi kisebbség egyik tagjától, pár ezer koronáért vettem egy lerobbant Ladát, amelyik egy lankás emelkedőre is csak nyöszörögve tudott felvánszorogni! Betöltöttem a 325-ös adagot. 500 km megtétele után az a piros tragacs úgy futott, mintha fenéken billentették volna! Később tovább teszteltük a terméket – hasonló hatásfokkal. Ma Szlovákiában, már én forgalmazom a RESTORE termékcsaládot. Biztos vagyok benne, ha bárki a megfelelő mennyiséggel, és a használati utasítást és tapasztalatainkat elfogadva használni fogja, nem bánja meg! Az autója meghálálja és nem kevés pénzt takarít meg vele! Ami manapság, talán nem mellékes…

 

TAXISOK VILÁGA, 2011. április:

Ez a 15 éves 1100-as Suzuki Swift. 360ezer km-t futott. Csak gumi-és fékbetét cserére volt szervizben. Hengernyomása maximális. Fogyasztása kisebb mint új korában. Nem füstöl, jól húz .

-Miért is?

Mert 15 éve rendszeresen megkapja a maga RESTORER motorfelújító adagját, ami egy egyedülálló, semmivel sem behelyettesíthető motorfelújító és kenőanyag.

Rajnai Zoltán, NKSZ elnöke, Tatabánya:

Minden DAF 95-ösünkbe 3 liter RESTORER-t töltöttünk, és így átlagosan 4 literrel csökkentettük a járművek üzemanyag-fogyasztását, valamint jelentősen növeltük azok teljesítményét.

AUTOPATIKA, Göd, Terv u. 17:

Fiat Ducato 2,5 TD = 250 000 km után kezeltük először Restorerral. Az első betöltés után csökkent az olaj-(21%) és üzemanyag-fogyasztás (15%), míg a harmadik alkalmazás után teljesen megszűnt az olajfogyasztás. A gépkocsi azóta 500 000(!) km-t tett meg (hetente jár Zürich-be) és a 14 literes gázolajfogyasztás 10 liter alá csökkent!

KÉPES AUTOSPORT – BENZINGŐZ:

A prágai Svet Motoru (A Motorok Világa) című szaklap közlése alapján Brünnben a cseh autóvesrsenyzők egyik műhelyében is letesztelték a motorfelújítót. A menet közbeni kompresszió-mérő már 50-60 km után is emelkedő paramétereket mutatott. Ugyanabban a műhelyben egy 170 000 km futott Fiat Ducatot motorcserére szántak. Előtte azonban tettek egy kísérletet a RESTORER-rel… Az autó motorcsere, ill. motorgenerál nélkül után ezidáig 240 000 km-t futott.

BLIKK, AUTÓS MAGAZIN, 2005.05.29

Autózás és környezetvédelem? VAN MEGOLDÁS!

Napjaink motoros közlekedésének egyik legnagyobb gondja a környezetszennyezés. Elsősorban a nagyvárosokban riasztó a helyzet. Sokat hallani róla, de kit érdekel ez igazán? Elhagyom a saját füstömet, aki mögöttem jön, úgy kell neki! De mi van akkor, ha már minden előttünk haladó autó is „füstöl”? Az elmúlt években a RESTORE cég éppen ezért fejlesztett ki több olyan terméket, amelyi kivétel nélkül megszünteti, ill. csökkenti a káros anyagok kibocsátását.

A RESTORE angol kifejezés, magyarul felújítást, javítást jelent. Az amerikai RESTORE Inc. gyártja azt az 1984-ben szabadalmaztatott terméket – a réz-ólom-ezüst különleges ötvözetét -, amelyik képes arra, hogy a motorban keletkezett kopásokat tartósan és nem kívánt mellékhatások nélkül, menet közben kitömítse, és így visszaállítsa a motor eredeti teljesítményét! (…)

A RESTORER termékcsalád legfontosabb környezetkímélő és állagmegőrző termékei a már említett motorfelújítón kívül, a motor-belső tisztító (Motor Cleaner) – eltávolítja a karbon lerakódásokat és az egyéb szennyeződéseket). A katalizátortisztító, a füstölés gátló, az üzemanyag-tisztító, a hűtőtisztító és felújító ugyancsak sok kellemetlenségtől és felesleges pénzkidobástól kíméli meg az autóst. Összességében a 30 féle termék, amely kivétel nélkül kíméli környezetünket, és az autósok pénztárcáját, biztosítja a gond- és meghibásodás nélküli autózást, valamint a gépjárművek meghosszabbított élettartamát.

Vojenská akademie Brno – Brünni Katonai Akadémia, Ing.Teodor Balázs, CSc. és Ing. Jozef Skvarek, CSc.:

Termodinamikus mérésekre alkalmas Skoda 105-ös motort, 100.000 km-nek megfelelő kopottsági szinten teszteltük. A lézeres mérő megállapította, hogy a fémrészecskék 1 mikronnál is kisebbek. Minden hengerben 8-9%-os kompresszió növekedést és 23%-os súrlódáscsökkentést mértünk.

SVET MOTORU (Motorok világa) Prága:

Skoda 120 tesztjén 4,6 – 7-es kompresszió értékek 10-10,5-es szintre növekedtek.

Lengyelfalussy Tamás (Párkány):

Lada 1200, 290 000 km-t ment. Köszönöm a terméket, amelynek háromszori használata megszüntette a gépkocsim olajfogyasztását, a benzinfogyasztás is 7,3 átlagra csökkent! A javulás 25-30%-os lett.

Jirí Petrásek, Brno, Slatina:

Opel Sintra MV6 3,0i (80.000 km). Az hittem, hogy tökéletesen ismerem az autómat. A RESTORER betöltése után megtettem 600 km-t. Másnap azt hittem, nem gyújt a motor. Újraindítottam. Később észre vettem, hogy a motor elsőre is indult, csakhogy annyira csendes lett, hogy nem hallottam.

NAVIGÁTOR 2011.Július-Augusztus

Űrtechnológia az autózásban

Az Engine Restorer motorfelújító az űrtechnikából „szivárgott át” a mindennapi autózásba, s amelynek segítségével a lerobbant, generálozásra „érett” gépkocsi motorja más külső beavatkozás nélkül is új életre kel – derült ki egy nemrégiben rendezett sajtótájékoztatón. Dr. Omar Sultan, 1962-ben atomfizikusként végzett az USA-ban, de tanulmányai során behatóan foglalkozott anyagtudománnyal is. Friss diplomáskéni az Amerikai Űrkutatási Hivatal (NASA) munkatársa lett, feladatul az űrben is alkalmazható új kenőanyagok kifejlesztését bízták rá. Az itt szerzett tudást és tapasztalatot kamatoztatta akkor is, amikor csaknem 20 évvel ezelőtt kikísérletezte az Engine Restorer motorfelújító adalékot – amely azóta a világon széles körben elterjedt, gyors és hatékony megoldást kínálva a kompresszió-vesztett, elerőtlenedett , olaj- és üzemanyagfaló négyütemű motorok felújításához. (…)

A megoldást sokan csak abban látják, hogy a motort generálozzák – azaz kiveszik az autóból, darabjaira szétszerelik, a hengerek belső felületéről köszörüléssel eltávolítják a bemaródott mélyedéseket és a korábbinál nagyobb átmérőjűvé vált hengerben mozgó dugattyúkat újragyűrűzik. Bárki beláthatja, hogy ez a műveletsor, hosszan tartó és költséges, ráadásul az új dugattyúgyűrűk egy idő után ugyanazt a „játékot” kezdik el játszani, amely a motorgenerálhoz vezetett. A Restorer motoradalék új fejezetet nyit a motorgenerálozásban, karbantartásban. A technológia lényege, hogy a motoradalék beöntésével a sérült hengerpalástot mechanikai (szerelő) munka nélkül hozza helyre.

Mérlegtechnika Kft. (Békéscsaba, Kerek 875, Bencsik Pál)

„A RESTORE termékek esetében először tapasztaltam azt a jelenséget, hogy az eredmények jobbak a gyártó által közölt elvárásoknál. Ez nemcsak a motorfelújítóra, de a váltó- és differenciálmű felújítóra, hűtőfelújítóra és a többi termékre is érvényes. A számos méréseredményünk közül jellemző a 207.-es Mercedes kisteherautón végzett hengernyomás. Felhasználás előtt 11-14 közötti – a motorfelújítóval megtett 1000 km után egyformán 16 barra emelkedett a kompresszió. Saját kocsinkról van szó, így megállapíthattuk, hogy a 40 000 km utáni második alkalmazás előtt is jobbak voltak az értékek, mint az első betöltés előtt.

NYVELT és Tsa. Bt. Bőcs, Bársonyos u. 1

VOLKSWAGEN PASSAT, 1.6 diesel: Hengernyomás 90.000 km – RESTORER betöltése előtt, majd 3000 km megtétele után:

1.henger: 18(előtte)-26(utána) 2.henger: 19-25 3.henger: 1-28(!) 4.henger:20-23 bar

 

STOP (Pozsony)

Neil Bonnett amerikai autóversenyző is használta a RESTORER motorfelújítót. 21 éves versenyzői karrierje során megtanulta miként tud jobb, nagyobb teljesítményt elérni versenyautója motorjával. Ha a Restorerral ezt a tapasztalatát a versenyeken nem is alkalmazhatta, ám a saját személy-gépkocsijaiban rendszeresen használja a RESTORER motorfelújítót. Neil Bonnett egyértelműen kinyilatkozta: A RESTORER megbízhatóan működik és nagyon hosszú ideig szavatolja a motor maximális teljesítményét.

Több mint fél éve több száz olvasónk is kipróbálta a RESTORER-t.

F.J. mérnök Eperjes

1000 km megtétele után nagyon örülök az eredménynek: A motor érezhetően fürgébben gyorsul, egyenletesen és halkabban duruzsol.

M.M. Nyitra

Nagyon elégedett vagyok a termékkel. 131ezer km-t megtett Skoda 120L autómban alkalmaztam. A motor dinamikusabb, nagyobb a teljesítménye, halkabb és csökkent az olaj- és benzinfogyasztás is.

A „J és Zs” Kft. hozzájárul a cég nevének esetleges ismertetéséhez és további újabb termékek kipróbálásához.

Antalné Zsengellér Lídia ügyvezető igazgató, Józsa Imre üzemeltetés fuvarszervező.

IVECO 59-12 turbó dízel tehergépkocsi (eddig 97100 km) Tapasztalat: már 500 km megtétele után egyenletesen sima járás, halk túrbó-járás és hang, majd 8%-os üzemanyag-megtakarítás jelentkezett, ami 3000 km megtétele után 14%-osra növekedett, miközben az olajfelhasználás 0%-os volt.

IFA W50-es önfelszívós tartály gépkocsi (eddig futott 198450 km-t) Tapasztalat: Látványosan ennél a gépkocsinál találkoztunk először e termék nagyszerű hatásával, hiszen a kezelést követően 800-1000 km megtétele után a gyári fogyasztási normához képest 8%-os megtakarítás jelentkezett, lágy, halk, egyenletes járás kíséretében, ami párosult az olajszivárgás-gátló adalék és a porlasztó csúcs-tisztító alkalmazásával. Így a jármű 3000 km megtétele után 10-12%-os üzemanyag-megtakarítást, az eredeti végsűrítési nyomás gyári adathoz képest 97%-os visszatérését, a típusnak megfelelő motorrugalmasságot és az olajfogyasztás megszűnését produkálta, a vele dolgozó gépkocsivezető kolléga nagy csodálatára és örömére.

MB-307 nyújtott, magas szigetelt tehergépkocsi (eddig 319 700 km). Tapasztalat: A jármű az adalékolás után 1000-1200 km-t futott 10%-os fogyasztás megtakarítással, ugyancsak a terméktől már megszokott halk, egyenletes járás kíséretében. A kocsi 2400 km futása után az adaléknak köszönhetően szinten tartja a már „elvárt” 10-12%-os megtakarítást.

MB-914 zárt, hűtős felépítésű tehergépkocsi (eddig futott 367195 km). Tapasztalat: A kezelés után 1400 km-es futást követően az üzemanyag-megtakarítás 10%-os volt, a váltónál és a differenciál-műnél. A kezelés eredményképpen halk, egyenletes-, könnyű váltás és halk hátsóhíd hang jelentkezett.

MB-123-300T vegyes használatú gépkocsi (eddig futott 168 230 km). Tapasztalat: 2500 km megtétele után 12%-os megtakarítás jelentkezett az üzemanyag felhasználásban, amit 2500 km megtétele után is tart. Az adalékolás Total 15V40-es dízelmotor olajhoz történt, a Restorer által javasolt adagolási norma szigorú betartása mellett (szűrők, öblítő-mosó végrehajtásával).

Összesítve: a „J és Zs” Kft. – mint üzemeltető és felhasználó – gépkocsivezetőinek véleménye szerint: tökéletes, kiváló terméket alkalmaztunk.

BLIKK, 1998. február 25. (F.Takács István)

Hihetetlen, de igaz: A Restorer amerikai motorjavító adalékkal a használt, nyolcéves 140ezer km-t futott Toyota Corolla tesztautó motorjának kompresszió értéke vetekedett az új motoréval. (…)

Galán Géza tulajdonos a RESTORER feltalálójától úgy tudja, az USA-ban a rendőrség több autóját hosszabb ideje tesztelik. Elképesztő, de van olyan rendőr kocsi, amely már több mint 1millió km-t futott a Restorer-ral. de nem kellett még a motorjához nyúlni. (…) A nyolcéves Toyota Corolla 4 hengeres 1800 köbcentis dízel teszt autó 139111 km-t futott az 1998. január 21-i olajcseréig. Jól látható, hogy a középső 2 henger jóval kisebb teljesítményű volt. Három hét múlva Mogyoródon, Galambos Zoltán műhelyében ismét elvégeztük a mérést. Az autószerelő mester elképedve mondta: „Ilyen eredményre nem számítottam!”.

 

Cseszkó János
9481 Pinnye, Arany J. u. 21.

Tapasztalataim:
2008 nyarán került feleségem használatába egy 1987-es évjáratú Mercedes 190 2.0D típusú, "szépkorú" autó.
A kilométeróra valahol 300 ezer körül járt,de az életkora és az előélete (budapesti taxiként szolgált élete második felében) alapján 500 ezer és 1 millió közé lehet saccolni a valós km-futást. Kompressziómérést nem végeztettem, de a motor elég kopottnak tűnt, hidegen egyenetlenül járt, okádta a kék, olajos füstöt, és gyakran kellett utántölteni az "elcsipegetett" kenőanyagot. Akkoriban futott a RESTORER reklám az egyik tv-adón, így a második olajcserénél megkapta a szükséges mennyiségű adalékot. Az eltelt időre, vagy megtett kilométerre nem emlékszem pontosan, de arra igen, hogy a feleségem jegyezte meg: jobban megy, nem füstöl az autó! Valóban, könnyebben indult,egyenletesebben és csendesebben járt, és az olajfogyasztás is minimálisra redukálódott.
Az gázolajfogyasztást én nem figyeltem előtte/utána szempontok szerint, egyrészt, mert akkoriban nem volt még ennyire borsos az üzemanyagok ára - mellesleg a régi MB. motorok nagyon szeretik a használt növényi alapanyagot is, másrészt, a feleségem képes volt öt - öt és fél literes fogyasztást produkálni vegyes használatban! Józan paraszti ésszel gondolkodva: nyilvánvaló, hogy a megnövekedett kompresszió javítja az égés hatásfokát, illetve, csökkenti a fogyasztást! Sajnos, azóta már nincs meg Párom Kedvence, az Öreg, Piros Olajkályha.
Mindent egybevetve: anyagi- és környezeti szempontok szerint is nagyon jó a véleményem!
Cseszkó János, Sopron 2012.01.25.

Nyilatkozat:
Hozzájárulok véleményem/tapasztalatom közléséhez, ill. szerkesztéséhez.

Webáruház készítés